otrdiena, 2011. gada 24. maijs

Modern Family

Esmu totālā sajūsmā par šo seriālu! Satīrisks skats uz trīs ģimeņu ikdienas dzīvi. Apbrīnoju seriāla veidotāju Steven Levitan un Christopher Lloy izdomu un spēju pasniegt jebkuru ikdienišķu situāciju ar vieglu humoru un ironiju. Tas tik ir forši, ka māsa kādu vakaru ierosināja paskatīties šī seriāla pirmo sēriju.
Tagad varu droši teikt, ka esmu šī seriāla fane un atkarīgā. Visi aktieri ir lieliski! Un viņu atveidotais tēls katrs ar savu odziņu, savu raksturu, savu skatu uz lietām. Bauda skatīties, kā viņi saspēlējas viens ar otru.
Šis seriāls izstaro pozitīvu noskaņojumu uz ilgu laiku!

1 komentārs:

  1. Jā... :) Seriāls tik tiešām ir pozitīvisma pārpilns. Seriāla varoņi parādīti ļoti dabiski... ar visiem niķiem un trūkumiem. Tieši tas man patīk - ka neviens no varoņiem nav parādīts kā ideāls, jo ideālu cilvēku pasaulē nav! :) Es arī esmu priecīga, ka šis seriāls nonāca līdz manim, un par to varu pateikties Elīnai, kura iekopēja manā datorā pirmās sērijas. Priekā! Gaidām 3.sezonu!

    AtbildētDzēst