piektdiena, 2019. gada 1. marts

Anglija. Novērojumi.


Viesojoties Anglijā pirmo reizi, novēroju, ka šīs valsts kultūra, arhitektūra un cilvēku uzvedība atšķiras no vides, kuru ierasts piedzīvot. Šīs valsts tradīcijas un cilvēku ieradumi padara Angliju gan svešādu, gan ļoti vilinošu. Jau tagad zinu, ka ļoti vēlētos uz turieni atgriezties.

  • Stingrā laipnība. Anglijā uz ielas jutos laipnības ieskauta - reklāmu vietā uz stabiem aicinājumi uz ietves atvēlēt vietu arī citiem, izmantot sabiedrisko transportu, nevis personīgo automašīnu, lai gaiss tīrāks un ielas brīvākas. Taču šai angļu laipnībai ir svarīga iezīme, ko iepriekš tik izteikti nekur nesastapu - stingrs ietvars, kas laipnību piepilda ar jēgu. Viņi laipnību apzināti izmanto tam, lai ikviena dzīve kļūtu ērtāka un patīkamāka.
  • Veci cilvēki. Tik daudz vecu cilvēku - ielās, parkos, veikalos,
    elektriskos ratiņkrēslos - nebiju sastapusi nekur iepriekš. Ļoti daudz arī strādājošu senioru. Tas rada iespaidu, ka viņi noteikti nav mājāssēdētāji. Viņi aktīvi rosās, dodoties pastaigās, ceļojot, strādājot, nezaudējot optimismu un smaidu, jo nekur nemanīju īgnus večukus.
  • Aukstā un karstā ūdens maisītāji.
    Pirmo reizi dzīvē sastapos ar tik neērti iekārtotiem ūdens padeves krāniem, kas izbūvēti tā, ka karstais un aukstais ūdens tek no atsevišķām caurulēm. Tas vēlreiz pasvītro angļu konservatīvo dabu, kas pat ērtības labad negrasās mainīt savas tradīcijas. Šādi krāni bija lielākoties visur – kafejnīcās un mājvietās, kur nakšņojām. Iespējams, tas saistīts ar vecās arhitektūras labi saglabāto stāvokli. Tādā veidā viņiem nav vēlmes pārbūvēt to, kas labi un jāsaka – skaisti – kalpo joprojām.
  • Ēdiens. Braucot uz Angliju, nevajadzētu cerēt uz ceļojumu gastronomijas pasaulē. Pēc mūsu novērojumiem garšīgu ēdienu ir diezgan grūti atrast. Ja mums bija izdevies atrast labu brokastošanas vietu, tad pie tās arī turējāmies visus rītos, ko pavadījām tajā pilsētā. Viņiem lielā cieņā ir sviestmaizes, pildītie pīrāgi, arī desertos nospiedoši ir miltu izstrādājumi. Ja ir
    vēlme labi paēst, tad iepriekš konkrētajā pilsētā rūpīgi jāizpēta labākās kafejnīcas un restorāni. Piemēram, Braitonā pusdienās apēduši krabju nūjiņu izstrādājumus nosauktus par jūras veltēm (15 paundu vērtībā), tad vakariņās izskrējām vairākus kvartālus, līdz nejauši atradām Džeimija Olivera restorānu, kur izdevās labi paēst. Ne velti viņš ir kļuvis par veselīga un daudzveidīga ēdiena sūtni gan pašā Anglijā, gan visā pasaulē.
  • Tradīcijas arhitektūrā. Katrai pilsētai, kuru apmeklējām, ir raksturīgas noteikta veida mājas un var manīt, ka, pat būvējot jaunas ēkas, tiek ņemti vērā senās arhitektūras noteikumi. Salīdzinot ar to, ka mūsu pilsētas ir “piegružotas” ar dažāda veida daudzstāvu mājām, tad Anglijā acis apbrīnā ieplešas un elpa aizraujas par tik skaisti veidotu monolītu skatu arī lielākās pilsētās. Piemēram, Bristole izceļas ar krāsainām ēku fasādēm, kas kā māsas viena otrai sastājušās blakus, Kembridžā – no akmeņiem vai ķieģeļiem būvētas mājas ar skaistām, smagnējām durvīm, Kotsvoldas reģionā - gaiši dzeltenā akmens māja, kā likts, būs rožu krūma un dzīvžoga ieskauta. Šāda estētika rada miera sajūtu. Varbūt no šīs vides angļi smēlušies savu vēsā miera stāvokli?
Varētu vēl turpināt gan par angļu humoru. Pamanīju, ka asprātīgos izteicienus viņi labprāt ierāmē un stiprina pie sienas (pat tualetē) vai uzdrukā uz apsveikuma kartītēm. Vēl viņu lielā draudzība ar suņiem. Nācās būt arī restorānos, kur apmeklētāji ar suņiem ir vairākums. Iespējams, iemesls ir tāds, ka vēsturiski viņiem ir populāra mednieku tradīcija un tad suņi ir svarīgākie kompanjoni. 

3 komentāri:

  1. Labdien, es vēlos dalīties ar savu brīnišķīgo liecību Pēc tam, kad jau vairākus gadus bijāt attiecībās ar vīru, viņš izcēlās ar mani, es darīju visu iespējamo, lai viņu atgrieztu, bet viss bija veltīgs, es gribēju viņu tik daudz, jo man bija mīlestība Viņam es lūdzu visu, es apsolīju, bet atteicās. Es paskaidroju savu problēmu savam draugam un viņa ierosināja, ka es drīzāk sazināšos ar pareizrakstības ritentiņu, kas varētu man palīdzēt izlikt burvestību, lai atgrieztu viņu, bet es esmu veids, kas nekad neticēja burvestībai, man nebija citas izvēles, kā to izmēģināt, pa e-pastu nosūtīja pareizrakstības ritentiņu, un viņš man teica, ka nav problēmu, ka viss būs labi pirms trim dienām, ka mans ex atgriezīsies pie manis pirms trīs dienām, viņš lika burvestību un pārsteidzoši otrajā dienā, tas bija ap plkst. Mans ex sauc mani, es biju tik pārsteigts, es atbildēju uz zvanu un viss, ko viņš teica, bija, ka viņš bija tik žēl par visu, kas noticis, ka viņš gribēja, lai es atgrieztos pie viņa, ka viņš mani ļoti mīl. Es biju tik laimīgs un devos pie viņa, ka mēs atkal dzīvojām kopā kopā. Kopš tā laika es esmu solījis, ka ikvienam, kam es zinu, ka viņiem ir attiecības problēma, es varētu palīdzēt šai personai, nosūtot viņu vienīgajam reālajam un spēcīgajam pareizrakstības ritentam, kurš man palīdzēja ar savu problēmu. e-pasts: babawalewiseman01@gmail.com varat viņam nosūtīt e-pastu, ja jums ir nepieciešama viņa palīdzība jūsu attiecībās vai citā lietā.

    Mīlestības burvestības
    Nopelniet labu naudu vai laimē loteriju.
    Panākt panākumus biznesā.
    Garīgās problēmas.
    Win tiesu.
    Meklējiet savu dzīves partneri.
    Iegūstiet labi apmaksātu darbu.
    Iegūstiet kontroli pār savu laulību.
    Saņemiet labumu un piesaistiet cilvēku piesaisti.
    Atgūstiet zaudēto naudu.
    Dziedē jūs par visām slimībām. gan ārstējami, gan neārstējami.
    Atrisiniet grūtniecības problēmas un svētī jūs ar bērniem utt.

    Sazinieties ar šo lielisko cilvēku, ja jums ir kādas problēmas ar ilgstošu risinājumu
    izmantojot babawalewiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348129806153

    Paldies vēlāk

    AtbildētDzēst
  2. Es gribu pateikties jums chubygreat par jūsu palīdzību. Mana sieva atstāja mani atpakaļ dažus mēnešus atpakaļ, un man viņa dzīvē vajadzēja, jo es viņu tik ļoti mīlu. Es sazinājos ar chubygreat, kad lasīju par viņu Google, kā viņš atdod mīlestību. Viņš man sniedza pārliecību un teica, ka viņam būs vajadzīgas lietas, kuras es nodrošināju, un nākamajās divās dienās pēc burvestības nodibināšanas mana sieva atgriezās pie manis. Paldies chubygreat. Jūs varat sazināties ar viņu, izmantojot šādu informāciju. Chubygreat@gmail.com vai Whatsapp +2348165965904

    AtbildētDzēst
  3. Spēcīgs burvestības ritenis, KAS MANU VĪRU ATGĀVEJA MANĀ DZĪVĒ PĒC VĒLS, KAD VIŅŠ MAN ATSTĀJA, WHATSAPP/VIBER: +2347054019402 VAI PA E-PASTA DRWALESPELLHOME@GMAIL.COM
    Sveiki, mani kolēģi, es vēlos izmantot šo mediju, lai pateiktos DR WALE, jo viņš atgrieza manu vīru. mans vīrs mani pameta savas bijušās draudzenes dēļ, kas viņam bija pirms apprecējās ar mani, tā man ir grūta situācija. Es piezvanīju un lūdzu, lai viņš atgriežas, viņš atteicās, viņš teica, ka vairs mani nemīl Es mēģināju visus iespējamos veidus, kā viņu atgūt. velti es par to pastāstīju savam draugam, un viņa man iedeva DR WALE kontaktpersonu, un es viņam WhatsApp izstāstīju savu problēmu, un viņš man pateica, ko darīt, un es to izdarīju, un viņš izteica mīlestības burvestību, kas dažu nedēļu laikā atgrieza vīru. Ja jums nepieciešama palīdzība, lai atgūtos kopā ar savu bijušo, tērzējiet ar DR WALE, izmantojot WhatsApp/Viber: +2347054019402 vai drwalespellhome@gmail.com

    AtbildētDzēst