trešdiena, 2019. gada 13. marts

Evelina Dacjūte "Laime ir lapsa"

Ir zināms, ka laimes jēdziens ir gan vienkāršs, gan sarežģīts vienlaikus. Katrs var nosaukt savu laimes sajūtas formulu, ja padomā, bet noķert laimes brīdi aiz astes un pateikt: "Re, tu esi man rokā!", nav tik viegli!
Kā pastāstīt bērnam, kas ir laime? Manuprāt, grāmatas "Laime ir lapsa" autorei Evelinai Dacjūtei un ilustratorei Aušrai Kjudulaitei tas izdevās neticami interesanti, mīļi un saprotami.
Ceļa motīvs, kas caurvij grāmatas sižeta līniju, atgādina, ka dzīve ir ceļš un laime ir ceļš. Katram cilvēkam un arī Pāvilam ir izvēle, pa kuru ceļu vai taku šodien iet.
Laimei nevajag daudz - prieku par iespēju ieelpot gaisu, šūpoties šūpolēs, apēst kanēļmaizīti vai sarunu ar labu draugu. Katram ir iespēja novērtēt ik uz soļa sastapto laimi. Tikai jāapgūst prasme novērtēt. Ar meitām daudz runājam par spēju novērtēt to, kas jau ir. Mūsdienu straujais laiks, planšete, dzīšanās pēc lietām parauj steigas virpulī, kad pazūd pamats zem kājām un skaidrība galvā.
Adrija lasa grāmatu "Laime ir lapsa"
Grāmatā ir apbrīnojami daudz filozofisku viļņu, kas aizskar bērnam svarīgas tēmas - ikdienas rituālus un paredzamību, pārdzīvojumu par netaisnību. Lapsas asprātīgie izteicieni par dzīves norisēm gan izskaidro, gan rosina iedziļināties šajos jautājumos. Aušras Kjudulaites ilustrācijas attēlo stāsta sirsnību, spilgtās krāsas rada dzīvesprieku, mazie komentāri zīmējumos liek smaidīt.
Laimes salīdzinājums ar lapsu un oranžo krāsu rosina meklēt savus laimes piemērus.
Šodien pirms diendusas Adrijai pastāstīju, ka Lietuvā šīs grāmatas stāsts ir iestudēts bērnu izrādē, viņa uzreiz iesaucās, ka arī gribētu šo izrādi redzēt. Būtu jauki, ja Latvijas leļļu teātrī arī mums būtu iespēja šo stāstu redzēt izrādē. Kas to lai zin, kad un kur to lapsu mums izdosies sastapt?

3 komentāri:

  1. Labdien, es vēlos dalīties ar savu brīnišķīgo liecību Pēc tam, kad jau vairākus gadus bijāt attiecībās ar vīru, viņš izcēlās ar mani, es darīju visu iespējamo, lai viņu atgrieztu, bet viss bija veltīgs, es gribēju viņu tik daudz, jo man bija mīlestība Viņam es lūdzu visu, es apsolīju, bet atteicās. Es paskaidroju savu problēmu savam draugam un viņa ierosināja, ka es drīzāk sazināšos ar pareizrakstības ritentiņu, kas varētu man palīdzēt izlikt burvestību, lai atgrieztu viņu, bet es esmu veids, kas nekad neticēja burvestībai, man nebija citas izvēles, kā to izmēģināt, pa e-pastu nosūtīja pareizrakstības ritentiņu, un viņš man teica, ka nav problēmu, ka viss būs labi pirms trim dienām, ka mans ex atgriezīsies pie manis pirms trīs dienām, viņš lika burvestību un pārsteidzoši otrajā dienā, tas bija ap plkst. Mans ex sauc mani, es biju tik pārsteigts, es atbildēju uz zvanu un viss, ko viņš teica, bija, ka viņš bija tik žēl par visu, kas noticis, ka viņš gribēja, lai es atgrieztos pie viņa, ka viņš mani ļoti mīl. Es biju tik laimīgs un devos pie viņa, ka mēs atkal dzīvojām kopā kopā. Kopš tā laika es esmu solījis, ka ikvienam, kam es zinu, ka viņiem ir attiecības problēma, es varētu palīdzēt šai personai, nosūtot viņu vienīgajam reālajam un spēcīgajam pareizrakstības ritentam, kurš man palīdzēja ar savu problēmu. e-pasts: babawalewiseman01@gmail.com varat viņam nosūtīt e-pastu, ja jums ir nepieciešama viņa palīdzība jūsu attiecībās vai citā lietā.

    Mīlestības burvestības
    Nopelniet labu naudu vai laimē loteriju.
    Panākt panākumus biznesā.
    Garīgās problēmas.
    Win tiesu.
    Meklējiet savu dzīves partneri.
    Iegūstiet labi apmaksātu darbu.
    Iegūstiet kontroli pār savu laulību.
    Saņemiet labumu un piesaistiet cilvēku piesaisti.
    Atgūstiet zaudēto naudu.
    Dziedē jūs par visām slimībām. gan ārstējami, gan neārstējami.
    Atrisiniet grūtniecības problēmas un svētī jūs ar bērniem utt.

    Sazinieties ar šo lielisko cilvēku, ja jums ir kādas problēmas ar ilgstošu risinājumu
    izmantojot babawalewiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348129806153

    Paldies vēlāk

    AtbildētDzēst
  2. Tam, kurš šodien lasa šo liecību, vajadzētu svinēt kopā ar mani un manu ģimeni, jo tas visiem sākās kā joks, un daži teica, ka tas nav iespējams. Mani sauc Aleksandrs Bendiks, es esmu no Rīgas, bet kopā ar sievu pārcēlos uz Beļģiju. Esmu laimīgi precējusies ar diviem bērniem un skaistu sievu. Kaut kas briesmīgs notika ar manu ģimeni, es pazaudēju darbu un sieva aizgāja no mājas, jo es nevarēju parūpēties par sevi un ģimeni. viņai un maniem bērniem tajā laikā. Man izdevās deviņus gadus, neviena sieva mani neatbalstīja, lai labi rūpētos par bērniem. Es cenšos nosūtīt testa ziņojumu sievai, bet viņa neļauj man ar viņu runāt. Es cenšos aprunāties ar viņas draugu un viņas ģimeni, bet es joprojām zinu, ka kāds varētu man palīdzēt, un es vēlāk esmu nosūtījis pieprasījumu tik daudziem uzņēmumiem, bet tik un tā nezvanu man, līdz pienāk kāda uzticīga diena, kuru es nekad savā dzīvē neaizmirsīšu . Kad es satiku vecu draugu, kuram es izskaidroju visas savas grūtības, un viņš man pastāstīja par lielisku cilvēku, kurš viņam palīdzēja iegūt labu darbu Coca cola uzņēmumā, un viņš man teica, ka tas ir rutīnas šarms, bet es esmu cilvēks, kurš nekad tic pareizrakstībai, bet es nolēmu to izmēģināt, un es ar viņu sazinājos, izmantojot doctorosagiede75@gmail.com. Viņš mani pamācīja un parādīja, kā rīkoties šajās trīs burvestības palaišanas dienās. Es sekoju visiem norādījumiem un daru to, ko viņš man lūdza darīt labi. Drosagiede pārliecinieties, ka viss noritēja labi, un mana sieva mani atkal redzēs pēc brīnišķīgā darba Drosagiede. Mana sieva man piezvanīja ar nezināmu numuru un atvainojās, un viņa man teica, ka viņa patiešām man pietrūkst, un mūsu bērni un mana sieva nāk mājās. Un pēc divām dienām uzņēmums, kas man nosūtīja pateicības vēstuli, sauca, tagad es esmu piemērs uzņēmuma vadītājam šeit, ASV. Es iesaku, ja rodas kādas problēmas, nosūtiet ziņojumu uz šo e-pastu: doctorosagiede75@gmail.com vai whatsapp +2349014523836, un jūs iegūsit vislabāko rezultātu. Uztveriet lietas kā pašsaprotamas, un tas jums tiks atņemts. ES tev novēlu visu to labāko.

    AtbildētDzēst
  3. Hello to all my viewers my name is Glenda from Wisconsin USA I want to use this opportunity to thank Dr clement who help me to won sum of $1 million dollars for euro million lottery.thanks Dr clement for helping me to win the euro million.I have been playing the lottery for the past 5 years now and i have not be able to wining nay money,i was so upset and i need help desperate to win the lottery so i decided to go online and search for help then i saw so many good testimony about this man called Dr clement how he gave lucky wining number for many people with help of his spell,then i dis-said to contact him also and tell him i want to win a lottery too, he also cast wining lottery spell for me which i use too, then i play and won $1 million dollars.I m so grateful to you Dr clement,just in-case you also need him to help you wining any kind game he can help you is nice man,you can contact him through his allmightbazulartemple@gmail.com or whatsapp +2347051758952.and he also explain to me he can cure any kind of disease with herbal medicine? .God thank you for send Dr clement to me as a helper? {1}HIV/AIDS {2}DIABETES {3}EPILEPSY {4} BLOOD CANCER {5} HPV {6} ALS {7} HEPATITIS B OR A {8}LOVE SPELL {9} herpes simplex. (10) Ex back

    AtbildētDzēst