ceturtdiena, 2019. gada 21. marts

Filma "3 dienas Kiberonā"

Romijas Šneideres dzīvesstāsts man nebija zināms līdz Starptautiskās sieviešu dienas kino un izpētes seansam, ko piedzīvojām kopā ar māsu. Emīlijas Atefas režisētās filmas un aktrises enerğētika manī aizskāra visas maņas. Acis žilba no aktrises sejas vaibstu un ķermeņa valodas. Ar mīlestību skatījos uz katru žestu (pat uz nepārtraukto cigaretes aizdedzināšanas mirkli). Melnbaltā stilistika tikai paspilgtināja sajūtas.
Galvenā varone aktrise Romija Šneidere atvēl trīs dienas rehabilitācijai sanatorijā, kur ārsts viņai nozīmē ārstēšanos no alkohola atkarības, diētu un miegu. Viņa gan nav ar mieru ievērot neko no tā. Arī no žurnālista un fotogrāfa glaimojošâs uzmanības viņa nav gatava atteikties. Filmēšanās un filmu epizodes ir viņas dzīve un brīžiem viņas atmiņās sajūk epizodes ar dzīvē piedzīvoto..
Lai gan dzīve taču ir viss - gan pastaiga gar klinšaino jūru, gan draugu sarunas bārā, gan pağiras no rīta, gan tas, ka nerodi iespēju apvienot ğimenes dzīvi ar aktrises karjeru.
Emocijām piesātināts kinostāsts par radoša cilvēka dzīvi. Atzīstu, ka šī filma būs no tām, kas turēsies vērtīgāko topā.

8 komentāri:

  1. Labdien, es vēlos dalīties ar savu brīnišķīgo liecību Pēc tam, kad jau vairākus gadus bijāt attiecībās ar vīru, viņš izcēlās ar mani, es darīju visu iespējamo, lai viņu atgrieztu, bet viss bija veltīgs, es gribēju viņu tik daudz, jo man bija mīlestība Viņam es lūdzu visu, es apsolīju, bet atteicās. Es paskaidroju savu problēmu savam draugam un viņa ierosināja, ka es drīzāk sazināšos ar pareizrakstības ritentiņu, kas varētu man palīdzēt izlikt burvestību, lai atgrieztu viņu, bet es esmu veids, kas nekad neticēja burvestībai, man nebija citas izvēles, kā to izmēģināt, pa e-pastu nosūtīja pareizrakstības ritentiņu, un viņš man teica, ka nav problēmu, ka viss būs labi pirms trim dienām, ka mans ex atgriezīsies pie manis pirms trīs dienām, viņš lika burvestību un pārsteidzoši otrajā dienā, tas bija ap plkst. Mans ex sauc mani, es biju tik pārsteigts, es atbildēju uz zvanu un viss, ko viņš teica, bija, ka viņš bija tik žēl par visu, kas noticis, ka viņš gribēja, lai es atgrieztos pie viņa, ka viņš mani ļoti mīl. Es biju tik laimīgs un devos pie viņa, ka mēs atkal dzīvojām kopā kopā. Kopš tā laika es esmu solījis, ka ikvienam, kam es zinu, ka viņiem ir attiecības problēma, es varētu palīdzēt šai personai, nosūtot viņu vienīgajam reālajam un spēcīgajam pareizrakstības ritentam, kurš man palīdzēja ar savu problēmu. e-pasts: babawalewiseman01@gmail.com varat viņam nosūtīt e-pastu, ja jums ir nepieciešama viņa palīdzība jūsu attiecībās vai citā lietā.

    Mīlestības burvestības
    Nopelniet labu naudu vai laimē loteriju.
    Panākt panākumus biznesā.
    Garīgās problēmas.
    Win tiesu.
    Meklējiet savu dzīves partneri.
    Iegūstiet labi apmaksātu darbu.
    Iegūstiet kontroli pār savu laulību.
    Saņemiet labumu un piesaistiet cilvēku piesaisti.
    Atgūstiet zaudēto naudu.
    Dziedē jūs par visām slimībām. gan ārstējami, gan neārstējami.
    Atrisiniet grūtniecības problēmas un svētī jūs ar bērniem utt.

    Sazinieties ar šo lielisko cilvēku, ja jums ir kādas problēmas ar ilgstošu risinājumu
    izmantojot babawalewiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348129806153

    Paldies vēlāk

    AtbildētDzēst
  2. Palīdziet man svinēt Dr Isikolo par viņa lielo palīdzību. Es esmu viens no tiem cilvēkiem, kurš teica, ka es nekad nepiezvanīšu psihiskajam, burvim vai kādam citam, kas man palīdzētu ar savām problēmām - vismaz par savām mīlas problēmām, bet es nonācu līdz vietai, kurā es zināju, ka man vajadzīgas kādas norādes, un es esmu tik priecīgs, ka atradu šo vīrieti ar nosaukumu Dr Isikolo. Kad es gandrīz zaudēju Dāvidu vienā no mūsu muļķīgajām cīņām un pastāvīgajiem strīdiem (viņš man šķīra), es domāju, ka esmu zaudējis visu. Es raudu visu dienu un domāju, ka viņš nekad vairs neatgriezīsies pie manis. Es lasīju tik daudz liecību par Dr Isikolo mīlestības burvestību, kā viņš palīdz atgriezt bijušo mīļāko. Es ātri viņam e-pastu. un arī atgūt manu vīru ar savu mīlestības burvestību. Un, kad es biju visvairāk izmisis, viņš mani neizmantoja. Jūs veicāt ļoti labu servisu personai, kurai patiesi nepieciešama. Es nezinu, kā jūs to izdarījāt vai kā šī maģija darbojas, bet viss, ko es zinu, ir, ka tas darbojas un mans vīrietis atgriezās pie manis 48 stundu laikā, kā viņš man solīja !! Dāvids, mans vīrs un es laimīgi esam kopā, un es vienmēr būšu pateicīgs Dr. Isikolo. e-pasts viņam par jebkāda veida palīdzību ir ļoti spējīgs un uzticams, lai palīdzētu isikolosolutionhome@gmail.com, vai arī varat Whatsapp viņu nosūtīt pa tālruni +2348133261196.

    AtbildētDzēst
  3. Es vēlos pateikties Chief Dodoru, kas palīdzēja man, lai mans vīrs atpakaļ uz mani .. atpakaļ (2) gadus atpakaļ man bija nopietna problēma ar savu vīru, ciktāl viņš atstāja māju un sāka iepazīt citu sievieti, kamēr viņš palika Ar sievieti, es mēģināju visu es varu, lai atvest viņu atpakaļ, bet visi mani centieni bija bezjēdzīgi līdz dienai mans draugs atnāca uz manu māju, un es teicu viņai visu, kas bija noticis starp mani un manu vīru, tad viņa pastāstīja par to par to Spēcīgs pareizrakstības ritentiņš, kas viņai palīdzēja, kad viņa bija vienā un tajā pašā problēmā.
    Tad es sazinājos ar galveno Dodoru un teicu viņam katru lietu, tad viņš stāstīja Urprise 48 stundu laikā, mans vīrs patiešām atgriezās ubagošanā, lai piedotu viņam.
    Es nevaru izturēt šo prieku vienatnē, tāpēc es nolēmu dalīties ar savu liecību. Ja ir kāds, kam nepieciešama viņa palīdzība, jūs varat sazināties ar viņu ar savu Whatsapp + 2349015088017..he ir gatavs palīdzēt jebkurai iestādei, kurai nepieciešama viņa palīdzība.

    AtbildētDzēst
  4. Es esmu Zara Landeka un ar savu puisi ir attiecības jau 2 gadus un mēs plānojām drīz apprecēties un pēkšņi viņš mani pameta citas meitenes dēļ, es ļoti mīlu šo puisi un nekad nevaru iedomāties savu dzīvi bez viņa . Es arī centos visu iespējamo, lai viņu atgūtu, taču visas manas pūles, lai viņu atgrieztu savā dzīvē, neizdevās. Tieši šajā uzticīgajā dienā es saskāros ar dažiem komentāriem vietnē par šo lielisko burvestību Dr Isikolo, tāpēc daudzi cilvēki apgalvoja, ka viņš palīdz viņiem atjaunot attiecības un atgriezt viņu bijušo, man bija jāsazinās ar viņu, jo viņš bija mana pēdējā cerība. Es sazinājos ar viņu caur viņa e-pastu un pateicu visu, kas ir jādara, ko es arī darīju, un viņš man apliecināja, ka pēc 2 dienām mans draugs atstās otru meiteni un atgriezīsies pie manis, un tas bija ļoti lieliski. pārsteigums, redzot, ka mans draugs atgriežas pie manis pēc divām dienām. Esmu tik ļoti priecīga šodien, ka viņš atgriezās pie manis, un es to panācu ar Dr Isikolo palīdzību, un es iesaku, ja arī jums ir nepieciešama viņa palīdzība, nosūtiet viņam e-pastu tieši.
    E-pasts: isikolosolutionhome@gmail.com
    WhatsApp: +2348133261196

    AtbildētDzēst
  5. I am Sandra Filipova and I feel so joyful today because i am part of those who are rejoicing all because of the help DR ISIKOLO has rendered to me for getting my Husband back. I've been married for 6 years and it has been so terrible because my husband was cheating on me and was seeking for a divorce. But when i came across DR ISIKOLO on the internet posted by a lady, i decided to get in touch with him and i explained my situation to him and then seek his help but to my greatest surprise he told me that he will help me with my case for there is no problem without a solution. he told me what to do which i did and he worked for me and my husband returned back to you after 2 days as he promised. Here i am celebrating because my Husband is back home and am really enjoying my marriage and what a great celebration. I will keep on testifying on the internet because DR ISIKOLO is truly a helper who God has sent to help us all. Why not contact DR ISIKOLO now if you are facing any challenges in your relationship life. You can contact his email address: isikolosolutionhome@gmail.com or his WhatsApp on: +2348133261196.

    AtbildētDzēst
  6. Mans puisis ar mani izšķīrās pirms 1 gada, un mēs pilnībā pārstājām sazināties, man viņa pietrūka, bet viņš atteicās mani pieņemt atpakaļ pēc tik daudz reižu ubagošanas. Kādu dienu es veicu kādu pētījumu par attiecībām internetā, kad redzēju neskaitāmas cilvēku liecības, kas liecina par Dr Ilekhojie. Tāpēc es sazinājos ar viņu caur WhatsApp: +2348147400259, pastāstīju viņam savas problēmas, un viņš apsolīja man palīdzēt. Es izpildīju viņa norādījumus, un tas man bija šoks, jo 48 stundas pēc tam, kad Dr Ilekhojie izpildīja samierināšanas burvestību, mans draugs man raudāja un lūdza, lai es viņam piedodu. Viņš atgriezās mājās un lūdza mani ceļos pieņemt viņu atpakaļ. Dr Ilekhojie ir godīgs un efektīvs savā darbā. Viņa samierināšanās burvestība ir aktīva un 100% garantēta. Sazinieties ar viņu, izmantojot WhatsApp: +2348147400259 vai pa e-pastu: gethelp05@gmail.com

    AtbildētDzēst
  7. Esmu izmēģinājis dažādus pareizrakstības ritentiņus. Daži no viņiem man nekad neatbildēja pēc tam, kad es samaksāju, un bija acīmredzami krāpnieki, daži man patiešām darbojās, bet dažu iemeslu dēļ tas nedarbojās. Tad es redzēju video vietnē you-tube ar personu, kura pieminēja, ka viņai ir rezultāti ar Dr Ilekhojie. Neskatoties uz aizdomām un visu, ko es biju piedzīvojis, viņš man patiešām parādīja, ka ir patiess. Uzticēšanās viņam, iespējams, ir labākais lēmums, ko jebkad esmu pieņēmusi dzīvē, jo mans bijušais vīrs atgriezās trīs dienas pēc tam, kad Dr Ilehojie izpildīja atkalapvienošanās burvestību. Es pavadīju daudz laika, vēloties, lai es varētu iegūt vēl vienu iespēju kopā ar savu vīru, un Dr Ilekhojie man palīdzēja to izdarīt, un mēs tagad esam laimīgi kopā. Sazinieties ar Dr Ilekhojie, ja jums nepieciešama līdzīga palīdzība kā man. Zvaniet viņam +2348147400259 vai e-pastu: gethelp05@gmail.com

    AtbildētDzēst
  8. Esmu ļoti pārsteigts par DR ISIKOLO darbiem. Tas patiešām notiek ar mani. Man ir mans bijušais vīrs. Mani sauc Ivana Klimešova, un es šodien esmu ļoti priecīga, ka varu rakstīt par savu palīgu, kurš lūdza par mani par manām attiecībām. Dievs patiešām izmantoja šo cilvēku, lai palīdzētu manā situācijā. Pirms pieciem mēnešiem man un manam vīram bija milzīgs strīds, kas noveda pie mūsu šķiršanās. Tā bija elle man un manam dēlam, ka mums bija jāpārvācas uz citu pilsētu. Es kļuvu par vientuļo vecāku. Es satiku Dr Isikolo tikai apmēram pirms mēneša, kad es viņam pastāstīju par savu situāciju, un viņš teica, lai es par to neuztraucos. Divu dienu laikā pie manis atgriezās mans bijušais vīrs. Tas notika otrdienas rītā, kad saņēmu zvanu no mājām (maniem vecākiem), ka viņš mani meklē. Es pieņēmu viņu nākt pie manis un atvainojos man, nometoties ceļos mūsu dēla priekšā. Es uzreiz sapratu, ka šis vīrietis man ir palīdzējis. Esmu ļoti laimīga sieviete ar visu, kas noticis manā dzīvē. Ja vēlaties sazināties ar burvestību, viņa e-pasts ir: isikolosolutionhome@gmail.com, kā arī varat viņam nosūtīt Whatsapp pa tālruni +2348133261196.

    AtbildētDzēst